Oldal menü
RssFacebook
Kategóriák menü

Honlap látogató / vásárló regisztráció az Adatvédelmi irányelveknek megfelelően + ÁSZF

Honlap látogató / vásárló regisztráció

az Adatvédelmi irányelveknek megfelelően

A Med-System kft. www.biodent.hu honlap / Shop – látogató / vásárló regisztrálóként kijelentem, hogy a Med-System Egészségügyi kft. (továbbiakban: Med-System) – hez kapcsolódó Adatvédelmi Tájékoztatót megismertem és annak tartalmát elfogadom, illetőleg tudomással bírok arról, hogy az adatvédelemmel kapcsolatos jogaim gyakorlására vonatkozó jogszabályok az alábbiak: az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, valamint az általános adatvédelmi szabályozásra vonatkozó 2016/679 EU rendelet.

  • Igen, az Adatvédelmi Tájékoztatót megismertem és annak tartalmát elfogadom

(Amennyiben nem fogadja el, úgy a Med-System regisztrációs szolgáltatás igénybevétele / megrendelésének további folyamata nem lesz elérhető az Ön számára és rendszerünk nem jogosult az Ön regisztrációját feldolgozni.)

Az Adatvédelmi Tájékoztató tartalmának megismerése és elfogadása után Önnek még hozzájárulását kell adnia ahhoz, hogy a Med-System kezelhesse az Ön személyes adatait a nyilvántartása érdekében. Ezen hozzájárulás hiányában a Med-System nem fogja tudni tárolni azokat a keletkező adatokat, amelyek az Ön személyéhez kötődnek.

Kijelentem, hogy a Med-System számára, hozzájárulásomat adom a regisztráció során általam megadott személyes adataim kezeléséhez, valamint a jogszabályi előírásoknak megfelelő feldolgozásához és továbbításához az alábbiak szerint meghatározott célra és tartalommal: Shop / regisztráció / megrendelés és a megrendelt árú küldése céljából, jelen hozzájárulásom írásbeli visszavonásának időpontjáig, a következő adataimra kiterjedően: Nyilvántartási azonosító, Név, Cím, Tel., Email cím, Számlázási cím.

  • Igen, hozzájárulok

 

(Amennyiben nem járul hozzá, úgy adatai nem kerülnek rögzítése és a Med-System nem jogosult regisztrációját befogadni, és nem jogosult a folyamatos nyilvántartás igénybevétele tárgyában műveletet végezni.)

Adatvédelmi Tájékoztató

Tisztelt Látogatónk!

A regisztrációhoz kérjük, hogy olvassa el az Adatvédelmi Tájékoztatót majd a Tájékoztató végén jelölje be, hogy elolvasta és megértette annak tartalmát. Ezután jelölje be, hogy egyetért a Tájékoztatóban foglaltakkal. Amennyiben nem jelöli be, hogy elolvasta az Adatvédelmi Tájékoztatót és/vagy nem jelöli be, hogy egyetért vele, az esetben nem tudjuk adatait rögzíteni és nem tudjuk Önnek a kiválasztott terméket, termékeket elküldeni.

  1. Amikor Ön regisztrálóként jelentkezett eközben – önkéntes  és kifejezett hozzájárulása alapján, a regisztráció elvégzésével –  személyes adatait is átadja számunkra.

  2. Szervezetünk a tudomására jutott személyes adatot az adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően meghatározott cél érdekében és kizárólag a cél eléréséhez szükséges mértékben és ideig kezeli. Az Ön adatait az adott szolgáltató Med-System Egészségügyi kft. (továbbiakban: Med-System) részére kerülnek átadásra, az Ön által önkéntesen elvégzett regisztráció célja és tartalma szerint.  Az adatok kezelője és az érintett adatbázis jogosultja minden esetben az adott szolgáltatást nyújtó szolgáltató.

  3. Az Ön által önkéntesen végzett regisztráció valamint személyes adat módosítása során megadott adatok, valamint az automatikusan képződő technikai adatok, fizikailag a szoftver szerverén keletkeznek és tárolódnak (a cég elnevezése: Hosting-Solutions Számítástechnikai Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság, székhely: 1041 Budapest Závodszky Zoltán u 29. email: info@hosting-solutions.hu). Személyes adatai kizárólag az itt meghatározottak szerint kerülnek kezelésre és továbbításra.

  4. Személyes adatai (vagyis azok az adatok, amelyek az Ön személyével kapcsolatba hozhatók) a következő módokon kerülhetnek a kezelésünkbe:

  1. az internetes kapcsolat fenntartásával összefüggésben az Ön által használt számítógéppel, böngészőprogrammal, internetes címmel, a látogatott oldalakkal kapcsolatos technikai adatok (cookies = sütik) automatikusan képződnek számítógépes rendszerünkben.

  2. a regisztráció során az un. Adatlap kitöltésével Ön adja meg nevét, elérhetőségét és más adatait.

  1. Nyilvántartási rendszerünket úgy alakítottuk ki, hogy az megfeleljen a vonatkozó adatvédelmi jogszabályok tartalmi és formai követelményeknek. Ennek során arra törekedtünk, hogy az Ön személyes adatainak kezelése csak a szolgáltatásaink igénybevételéhez szükséges mértékben, illetve az Ön rendelkezésének megfelelően, egyúttal a hatályos törvényi rendelkezések maradéktalan betartásával történjen.

  2. Az adatkezelés technikai és személyi feltételeit, valamint a követendő eljárási rendet azon cél érdekében határoztuk meg, hogy adatkezelésünk a lehető legbiztonságosabb legyen. Az adatok feldolgozása elsősorban informatikai eszközökkel történik, részben manuális és részben gépi rögzítéssel.

  3. Az adataihoz kizárólag az adatvédelmi jogszabályok betartására és titoktartásra kötelezett kötelezettséget partnerek és saját munkatársaink, a feladatuk ellátásához, illetve az Ön által igénybe vett szolgáltatás teljesítéséhez, kérdésének, észrevételének megválaszolásához szükséges mértékben férnek hozzá.

  4. Ha Ön kérdést kíván feltenni vagy megosztja velünk véleményét, a kapcsolatfelvételre alkalmazandó e-mailcím a következő: info@biodent.hu

  5. Ez a tájékoztató a Shop / regisztráció / megrendelés és a megrendelt árú küldésével kapcsolatos adatvédelmi információkat tartalmazza.

  6. Szervezetünk az adatok kezelésekor és az adatkezeléssel kapcsolatos tevékenysége során  az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. (továbbiakban: Info tv.) és a 679/2016 EU rendelet (General Data Protection Regulation, röviden: GDPR) rendelkezéseinek, illetve a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (továbbiakban: NAIH) tevékenysége során kialakult adatvédelmi gyakorlatnak megfelelően jár el, a hatályos jogszabályok előírásait betartja, illetve az adatvédelemhez kapcsolódó fontosabb nemzetközi ajánlásokat is figyelembe veszi.

  7. Szervezetünk a vonatkozó kérelem esetén tájékoztatja az kérelmező felhasználót arról, hogy az adatokat ki kezeli, illetve dolgozza fel. Továbbá szervezetünk biztosítja, hogy a felhasználó személyes adatait a felhasználó írásban megküldött kérelmére bármikor módosítja, illetve az Adatvédelmi szabályzatában meghatározottak szerint a felhasználó részére, a felhasználó vonatkozó kérelme szerint hordozhatóvá teszi, elfelejteti és/vagy törli.

  8. Jelen tájékoztató a felhasználóink nem nyilvánosságra szánt személyes adatainak védelmével kapcsolatos. Amennyiben valaki önszántából nyilvánosságra hozza saját személyes adatait vagy azok egy részét, az ilyen információkra jelen tájékoztatásunk hatálya nem terjed ki.

Alapvető információk:

  • Az adatkezelő címe: Med-System Egészségügyi kft. 1077. Bp. Csányi u. 3.
  • Az adatkezelő elérhetősége: tel; +361-3223-915 email: info@biodent.hu
  • Az adatkezelés jogalapja: 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 5. § (1) bekezdés a) Az érintett hozzájárulása.
  • Hozzájárulás az adatkezeléshez: A regisztrált regisztrációnál kifejezetten hozzájárulását adja az általa önkéntesen megadott személyes adatainak kezeléséhez.
  • Az érintettek köre: Shop regisztrálók.
  • A kezelt adatok köre: a regisztrált felhasználók által a regisztráció során megadott, a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatok: Nyilvántartási azonosító, Név, Születési dátum, Cím, Tel., Email cím, Számlázási cím.
  • Az adatgyűjtés célja: Shop / regisztráció / megrendelés és a megrendelt árú postázása.
  • Az adatkezelés időtartama: az elektronikusan tárolt személyes adatok a szolgáltatás igénybevételét követően kifejezetten csak egyéni kérésre törlődnek. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az egyéni adatokat módosítsa, illetve korrigálja, amennyiben azok két-, vagy többértelműek, illetve értelmezhetetlenek és akadályozzák a szolgáltatás rendeltetésszerű működését.
  • Adatvédelmi ügyek esetén felügyeletet gyakorló szerv: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH, www.naih.hu ).

ÁSZF  – ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a http://biodent.hu/ – vagy a http://diagnosztika.biodent.hu/ – vagy a http://informacios-gyogyaszat.hu/ –  címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

  1. Üzemeltetői adatok:
  • Cégnév: Med-System Egészségügyi és Kereskedelmi kft.
  • Székhely: 1077. Bp. Csányi u. 3.
  • Adószám: 10831311-2-42
  • Cégjegyzék szám: Cg. 01-09-263151, Kibocsájtó cégbíróság: Fővárosi Bíróság
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: info@biodent.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 1-3223-915
  • Számlaszám: K&H Bank; 10400205-02001045-00000000

Az értékesítésbe bevont közreműködők adatai;

  • Cégnév: VEKTOR, KÖRBLER MÓDSZERŰ BT
  • Székhely:1037 Budapest, Kalap utca 4.
  • Adószám: 28863061 1 42
  • Cégjegyzék szám: Cg. 01-06-513622, Kibocsájtó cégbíróság:Fővárosi Bíróság
  • Elektronikus elérhetőség: info@pianto.hu
  • Telefonos elérhetőség: +3630 3609528
  • Bank; OTP Bank           Számlaszám: 11703006-20413820

 

  • Cégnév: Dr. Várallyay Ágnes
  • Székhely: 1066 Budapest, Weiner Leó u. 6. em. 2 / 5.
  • Adószám: 76717660-1-42
  • Nyilvántartási számom: 50923377:
  • Elektronikus elérhetőség: dragnesvarallyay@gmail.com
  • Telefonos elérhetőség: +3630 7114610
  • Bank;   Takarékbank      Számlaszám: 62000040-19006585

 

 

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: Hosting-Solutions Számítástechnikai Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság, székhely: 1041 Budapest Závodszky Zoltán u 29. email: info@hosting-solutions.hu

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Könyvek, DVD-k, egyéb kiadványok, demonstrációs eszközök, tanfolyami anyagok, diagnosztikai eljárások,

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

  1. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 5 vagy 27%-os ÁFA-t, illetve egyes termékek ÁFA mentes kategóriába esnek, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon, ill. e-mail címen szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelés menete

  1. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti. Ezután megtekintheti a Kosár tartalmát, tovább vásárolhat, vagy a jobb felső sarokban lévő KOSÁR feliratra kattintva láthatja a Kosár tartalmát (B pont is), módosíthat, törölhet, frissíthet, illetve a mező alján; Tovább a pénztárhoz – megadhatja számlázási adatait, itt található az ÁSZF, valamint az Adatvédelmi irányelvek is.

A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

Egyes termékek esetében nem szükséges a rendelést megelőzően regisztrálni, elegendő a Pénztár menüpontban.

  1. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a „Tovább a pénztárhoz” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
  2. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

Amennyiben korábban teljes körűen regisztrált a megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

  1. Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával, a vásárlás végén, a pénztár menüpontban meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, ha fiókot hoz létre a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

  1. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 09-18 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 5 – 7 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 2-3 hét.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

  1. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja, ez az egyes termékeknél különböző lehet, minden esetben feltüntetjük a fizetési lehetőségeket.

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket, tesszük elérhetővé a megrendelt adatállományt, illetve kezdünk hozzá a megrendelt szolgáltatás elvégzéséhez, (bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg)
  • Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát, készpénzben, vagy egyes termékek esetében lehetőség van telefonon egyeztetett személyes átvételre is.
  • Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott ( Magyar Posta) futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az kézbesítési díj még hozzáadódik.
  • Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz de egyes termékek esetén a végösszeghez szállítási és kézbesítési költségek adódnak. Ennek mértékét a Magyar Posta aktuális díjszabásának díjtételei határozzák meg. A számlát és a termék leírását, a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhoz szállítás díjszabása

  • Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj (a szállítási költség + kézbesítési díj) a rendelés értékéhez hozzáadódik.
  1. Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 5 – 10 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 2-3 hét.

  1. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a Magyar Posta futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 9-16 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

  1. Postai szállítással kapcsolatos információk

A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

  1. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik. Áruházunk esetében a „rendeltetésszerű használat” a bontatlan, sérülésmentes csomagolást jelenti.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál
  1. Jótállás
  • Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.
  • Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 30 napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.
  • Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.
  1. Szavatosság
  • A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint
  • Termékszavatosság 6:168. § [Termékszavatossági igény]
  • (1) Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (ezen alcím alkalmazásában: termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
  • (2) Ezen alcím alkalmazásában gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
  • (3) A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy
  • a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
  • b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
  • c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.
  • (4) Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.
  • 6:169. § [Közlési és igényérvényesítési határidők]
  • (1) A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
  • (2) A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.
  • 6:170. § [Termékszavatosság tulajdonosváltozás esetén]
  • A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.

 

  1. Panaszok intézése
  • Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
  1. Vitarendezés
  • Amennyiben panasszal kíván élni online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, a https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HUlinken elérhető webhelyen kezdeményezheti a panasz bíróságon kívüli rendezését. A portál csak akkor használható, ha Ön az EU-ban, Norvégia, Izland, Liechtenstein területén él, és a kereskedő székhelye is ezen országokban található. Egyes országokban ezt a webhelyet a kereskedők is igénybe vehetik arra, hogy panaszt tegyenek fogyasztókkal szemben valamilyen általuk értékesített termék vagy szolgáltatás kapcsán. Önnek megállapodásra kell jutnia a másik féllel arról, hogy melyik vitarendezési testületet veszik igénybe.
  • A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény értelmében fogyasztói jogvita rendezésére békéltető testület is igénybe vehető.
  • A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
  • A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák (a továbbiakban: kamara) mellett működő független testület.
  • Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
  • Ha a békéltető testület beleegyezett, hogy az online vitarendezési platformon keresztül továbbított jogvita kapcsán alternatív vitarendezési eljárást folytat, a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendeletés a 2009/22/EK irányelvmódosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendeletben, és a fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendeletben előírt online vitarendezési platform feladatai ellátásának módjáról és a panaszok bejelentésére szolgáló elektronikus űrlap kitöltésének módjáról, és az online vitarendezési kapcsolattartó pontok közötti együttműködés módjáról szóló, a Bizottság 2015/1051 számú végrehajtási rendeletében foglaltak figyelembe vételével köteles eljárni.
  • A fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület látja el a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendeletés a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet szerinti tagállami online vitarendezési kapcsolattartó pont feladatait.
  • Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes.   A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg.  Társaságunk tekintetében Ön a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat (1016 Budapest, Krisztina krt. 99., Tel.: 06-1-488-2131, testulet@bkik.hu), amennyiben békéltető testület útján kívánja igényét érvényesíteni. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján az előzőek szerint illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes. Ha több fogyasztó közösen terjeszt elő kérelmet, bármelyik kérelmezőre illetékes testület valamennyi kérelmezőre nézve illetékes. A békéltető testület illetékességi területe a testületet működtető kamara szerinti megyére (fővárosra) terjed ki. A békéltető testületi eljárás hivatalos nyelve a magyar.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben fogyasztóként fizetési meghagyást kezdeményezett, annak lezárultáig békéltető testületi eljárás nem indítható. Tájékoztatjuk továbbá, hogy a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy társaságunkkal közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy békéltető testület felé általános alávetési nyilatkozatot nem tettünk, illetőleg kizárólag eseti alávetésre kerülhet sor, minden egyedi ügyben külön mérlegelés alapján.
  1. Felelősség kizárása
  • A Szolgáltató nem felel a rajta kívül álló okok, vis major, vagy harmadik fél által okozott helyzetekért és károkért. A teljesség igénye nélkül ilyenek lehetnek például a webáruház használatából, rosszindulatú tevékenység eredményeképpen történő téves adatközlésből, vagy módosításból, szerver leállásból, technikai üzemzavarokból, vonalhibából, banki fizetési rendszerek hibájából, vírusok által okozott, vagy külső rosszindulatú támadásból adódó, és hasonló természetű problémák által okozott károkért.
  1. Szerződésmódosítás
  • A Szolgáltató jogosult az üzletszabályzatát bármikor és egyoldalúan módosítani, de soha nem visszamenőleges hatállyal. A módosítások mindig a webáruházban történt közzététel napjától érvényesek.
  1. Szerződéskötés
  • A szerződés az Ügyfél által a megrendelés véglegesítésével jön létre. A szerződés nyelve: magyar.
  • A “MEGRENDELEM” gomb megnyomásával az Ügyfél ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik, s melyre a megrendeléstől számított 48 órán belül Szolgáltató automatikusan visszaigazolást küld. A visszaigazolás tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termék megnevezését, darabszámot, valamint Ügyfél adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit – nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. A Szolgáltató az Ügyfél megrendelésének elküldését megelőzően tájékoztatja az Ügyfelet azokról a technikai lépésekről, amelyeket a szerződés elektronikus úton való megkötéséhez meg kell tenni. A szerződéskötéshez az Ügyfél további információt a szolgáltatótól nem igényelhet. Az Ügyfél a rendelkezésre álló információk alapján köti meg a szerződést, így szolgáltatót az Ügyfél szerződéskötési akaratát befolyásoló egyéb tényezők tekintetében felelősség nem terheli.
  1. Adatkezelés
  • Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
  • A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .
  • A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

 

  1. Egyéb rendelkezések
  • A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.